Sunday, 28 July 2013

NAK RAYA DAH

haaahh!!!
salam semua....lama aku xkelihatan kat sini kan..
sebenarnya terlupa pasword blog ni..haha..
ehh kita dh nak raya la..
masuk tahun 2013 sudah..last aku post tahun 2012,ok minta mahaf
walaupn belum raya

lambat xlambat tetap nk ucap selamat berpose u semua..
semoga kita semua mendapat byk kebaikan dan manfaat berpuasa ni ok..
so,sepanjang 2013 byk sgt corat coret y nk dikongsi..
tp kalau nk citer semua 14x raya haji pn xhbs


dipendekkan cerita,my life makin hapy..
apa pn y jadi,suami ada disisi..
sebelum ini ada 1 wing iaitu si gemuk y berada di keyell ketika ni sdg praktikal (adik haku)
skrg ada 2 wing..memberi semangat y xpernah putus..
ckp psl suami,dh setahun pon kami kawen..jadinya happy 1st anniversary u sang suami (tetiba)
psl pertukaran aku,ntah bila la nk dpt,tak sbr nk stay sama2 ngn suami..
apakan daya tugas,berpisah lah kami,mcm jauh je kan..ehh jauh la musafir hokayyyy



ok lah..malas nk citer panjang2..mata dh kecil kemudian kecil lagi
sbb ms menaip ni sedang khoje
standby nk balik pastu zZzZzZz....
insyallah tiada aral jmp di next post ok...
k bai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...