Friday 10 February 2012

BERSENAM DAN BAJU AJAIB PB

hyeee ladiesss....siapa suka bersenam dan berjogging?? atau bersukan tak kisahlah main badminton ke,netball,volleyball dan sebagainya...saya pun suka bersenam,seminggu 2 atau 3 times mesti akan berjogging,yelah sebab nak jaga kesihatan badan kan,kata org bila badan sihat otak cerdas,hihi...tapi kekadang tu seminggu tak sempat pun nak bersenam,opsssss....tapi tak kisah la,bagi yang tak da masa nak bersenam tu janganlah risau yer sebab ada baju ajaib pb..hmm apa keistimewaan baju ajaib yer kalau tak sempat berjogging dan bersenam????

kalau olss bersenam 30 minit sehari akan bakar kalori sebanyak 350 kalori 

kalau u olsss pakai baju ajaib PB nie hanya sejam
u olsss akan bakar kalori sebanyak 900 kalori
uiiiitttt baru sejam u...

beza banyak kan kalau bersenam sahaja dan pakai PB nie..
bertuah badan kalau u olss pakai pb dan bersenam serentak,haa kira la bp banyak ribu lemon kalori yang u  dah burnkan..
dan terbukti sekali keberkesanannya sebab saya pakai PB ketika bersenam,main netball,berjogging,berkawad,masa main game tarik tali hari tu pun pakai PB selama hampir sebulan.
bila pakai PB masa bersenam dan bersukan,badan saya rasa sangat selesa dan tak da lah goyang sana sini aset kekal saya,dan aset kekal kita juga tak akan jatuh bila pakai PB ketika bersenam,maintain jek kat situ ye u...suka kann???

so,jom cantik dan ramping dengan baju ajaib PB disamping membakar kalori yang banyak di badan anda..sharing is caring..harus dapatkannya..
do call or text me for more info
wawa : 013-4133342

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...