Thursday 9 February 2012

BIO EVER- TEGANGKAN YANG KENDUR

Salam semua..
tajuk kita hari ini adalah bagaimana nak tegangkan yang kendur..this topic special cket sbb mmg semua wanita nak bahagian2 yang kendur ditengangkan semula..full part of body boleh tegang u..tak caye?? kejap lagi saya ceritakan yer..so,wanita nie tak kisah lah umur berapa pon semua boleh cantik..ladies kena taw proses penuaan wanita bermula ketika umur 25 tahun.. omgg saya dh 27 okessss...dh 2 tahun melalui usia 25,tapi saya tak risau sebab saya diperkenalkan dengan produk nie ms memasuki umur 25,huhhh selamat...xkan nak cantik badan,nak kurus badan je cik kak,muka kena la jaga jugak,harus dan wajib jaga..dengan ini saya perkenalkan...taraaaaaaa........bio ever nano cream..



mula2 tak percaya juga..hahhh biar betol boleh ke pakai krim je berkesan tegangkan yang kendur?? hilangkan kedutan?? banyak tempat yang nak ditegangkan nie xpecially muka..ms mula2 pakai,dlm hati kata siap la sape yang kenalkan krim nie kalau tak menjadik mmg kena karate,hahaha...
bio ever nano cream nie dijamin selamat,100 % botanical..
menggunakan sistem bio teknologi untuk menghantar rumusan aktif bersaiz nano secara terus ke dalam peredaran darah melalui penggunaan luaran pada kulit,rumusannya terdiri daripada pegaga yang kaya dengan vitamin A dan C,menggalakkan penyembuhan luka dan merangsang sintesis kolagen. wild yam sebagai anti oksidan menegangkan kulit,kacang soya memutih dan melembapkan kulit..
nak lihat kesannya?? testimoni diri sendiri jugak nie...

SEBELUM
nampak tak eye beg teruk,muka ada jerawat,parut jerawat,dan dagu pon berlapis..

 no make up

 no make up

SELEPAS
gambar selepas,semuanya hilang...tak kisahlah make up atau tak make up semua masalah kat wajah hilang..
eye beg hilang,jerawat langsung tak ada,dagu berlapis say bye2,hihi..

krim nie bukan berkesan untuk muka je taw,banyak lagi part yang kita boleh tegangkan..untuk ibu2 atau wanita y ada kulit limau kat perut lepas deliver tu boleh hilangkan dengan krim nie..sangat la berkesan...should  try and anda akan puas hati..trust me..

untuk pertanyaan dan info lanjut boleh sms atau calling2 yer..
wawa : 013-4133342

ok byeee....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...