Wednesday 7 March 2012

SIHAT KEMBALI



hyeeee  olssss...hmm agak lama la dlm 3 weeks cmtu xupdate blog...
sory ye olsss,saya tak berapa sihat....bulan lepas cuti sakit selama 2 minggu lebih sebab operation cyst...


terlantar kat sini seketika...
imagine tak budak y tak reti dok diam terlantar sakit?? hahahaha 
and this is first time kot saya jadi aweks paling sopan kat mesia nie..

 nak citer disebalik cyst yang jadi kat saya...actually saya dh rasa 3 bulan sebelum kesakitan yang teramat sampai kena oprate tu,tapi bila g check doc bgtaw bisul so saya biarkan dengan berfikiran nanti bisul tu pecah la yerrr...bila check up balik ada ketumbuhan y bercampur darah dan nanah,tak bahaya sangat doc cakap ke doc nie nak sedapkan hati jeww....ok la fine..lepas ja dapat taw,terus masuk wad hari tu jugak dan esoknya terus masuk bilik operasi..
lepas oprate alahaiii mmg la sakit,doc cucuk 3x ubat tahan sakit pon xjalan last2 berbekalkan mental y kuat tahan je lerr sakit tuhh...nak berjalan pon dah macam org bersalin y tak mengandung,hihi..
dapat cuti sakit 2 minggu terperuk la dalam umah dijaga oleh my auntie,tq auntie cyg...
so,dalam masa kesan luka tu masih sakit dan masih susah nak berjalan,saya tak makan langsung ikan haruan/pati ikan haruan/gamat atau benda2 y boleh menyembuhkan luka dengan cepat,and lepas 4 hari pon masih tak makan menyebabkan luka tu tak nak sembuh...lepas tu en yayang datang melawat dan bekalkan suplemen nie...nama dia CELGYNIC...
lepas 2 hari makan luka yang tak sembuh tertutup rapi.......mmg awesome...!!!!
dan saya boleh bergerak bebas tanpa perlahan jalan...yeyyyy!!!!! seloppp plak 


apa fungsi celgynic nie???
  • memperbaiki,memperbaharui dan menyusun semula membran sel organ di dalam badan untuk memudahkan penyerapan nutrien dan oksigen lalu menguatkan kesihatan serta tenaga sel badan
  • mengaktifkan sel-sel otak,sistem saraf dan menguatkan daya ingatan
  • mencegah keguguran rambut,awet muda dan menyerlahkan kejelitaan
  • mencantikkan kulit serta memperbaiki sel-sel kulit
  • merendahkan tahap kolestrol,tekanan darah dan melancarkan peredaran darah
  • untuk tenaga lelaki
skrg alhamdulillah saya dah sembuh sepenuhnya...ambil celgenic 5 hari berterusan rasa dah boleh berlari tapi doc tak kasi lagi,hahaha....sape yang ada masalah kulit,rambut ataupon badan lemah tak bermaya sangat digalakkan makan celgynic..suitable for ladies and men
jom ambil suplemen untuk badan....kesihatan berpanjangan,kecantikan terpelihara.........
do call or text wawa : 013-4133342






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...