Tuesday 27 March 2012

TAK TERCAPAI DI AKAL

u olssss teringin nak pergi bercuti kat eropah x?? like paris,new york,london,swiss,rome...
besss kan kalau dapat tour europe,jangan kata lama 4,5 hari pon dah memadai..
alangkah bagusnya kalau time nak p tu winter,dapat main salji...
alhamdulillah wawa dipilih oleh ALLAH untuk menjejakkan kaki di bumi eropah iaitu  holland,belgium pada 12-18 april nanti,insyallah tiada aral akan sampai nanti........olss nak taw saya dapat tiket ke europe nie free jew,semuanya hasil bersama akademi taipan,mmg tak percaya tapi harus percaya..
thankssss to akademi taipan dan most thankss pd en yayang kerana menghadiahkan percutian nie kepada saya...mmg xtercapai di akal nak sampai ke sana nanti,excited jangan cakap la sebab 1st time nak sampai europe,dulu hanya cuma boleh mimpi saja,impian y mmg ada tapi tak mungkin akan dapat sebab taw kos nak tour europe mmg sangat mahal..mana mampu kalau nak pergi dengan gaji hakiki....

ini adalah sumber inspirasi ketika mula2 saya dan en yayang fight untuk ke holland dulu...
beli bunga tulip plastik dan letak dalam bilik,hari2 tengok u...

lepas ja dapat surat dari syarikat mengatakan dapat tour ke europe,cepat2 buat pasport dan kali pertama buat pasport nie...kalau g oversea pon pegi thailand je la pakai border pass...ok sambung,lepas tu cepat2 jugak isi borang permohonan ke luar negara,hihi yang nie pon dugaan jgk sebab kena reject,so apply balik..insyallah lulus yer kak kerani,lagi 15 hari nak fly nie.......

saya akan pergi dengan group akademi taipan...
masa saya dan group pergi nanti spring time!!!! yeyyyyy dapat pegi kat tempat mcm gambar di atas..
HOLLAND memang menjadi tempat yang saya impikan sejak kecil sebab saya sangat minat dan suka dengan bunga tulip...sampai research tentang bunga tulip nie..ada lebih kurang 60-70 spesies tulip,haaa banyak kan,lagi satu sebab suka sangat tulip nie ada 7-10 warna termasuk warna yang dimixkan oleh manusia...nanti ms tour kat sana saya dan group akan menghabiskan masa sehari suntuk di keukenhof garden nie....ohhhh teruja betoiii
lepas tu ms tour tu nanti saya dan group akan dibawa melawat ke kilang batu permata,kilang pembuatan keju dan wooden shoes,ke fremantle untuk shopping,naik waterdom bus merentasi sungai amsterdam untuk melihat pemandangan yang cantik kat sana dan banyak lagi tempat nak pergi...

MOTIF?????
yihaaaaaa!! nak pergi sana kena la buat persediaan,tak der pengalaman dan tak tahu nak bawak ape...so,kena tanya la kwn2 yang dah pernah tour europe...
masa kat k.l hari tue sempat en yayang saya bawak saya pergi shopping kat sunway pyramid beli barang keperluan untuk ke sana...thanks lagi sekali en muhamad syukri

dapat beli luggage dan baju sejuk y tak brapa sejuk sangat,beli y nie dulu sebab masa suntuk..
singgah pon kejap je ms tue...

lepas tour europe nanti insyallah saya,en yayang dan group akademi taipan akan tour ke GUANGZHOU pula...semuanya percuma bersama akademi,latihan dan bimbingan berterusan,kejayaan demi kejayaan diraih..bersama akademi satu demi satu impian boleh jadi kenyataan..jom join graduan usahawan bersama akademi,boleh cantik,jana pendapatan dan melancong free,sekali lagi free okesssss....
anda tak pernah melancong??
tak pernah ke luar negara??
tak ada pasport antarabangsa??
mehh saya kongsikan..semuanya percuma...
do text or call me : 013-5218181
ok baiiiiiiiiiiiiii


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...