Wednesday 14 March 2012

KENAPA PERLU PILIH DAN PAKAI PB??

KENAPA LADIES PERLU PILIH DAN PAKAI BAJU AJAIB PB NIE?????
LET'S LOOK............




PERINTIS - PB telah pon berada di pasaran selama 14 tahun dan merupakan satu2nya pakaian dalam berteknologi tinggi di malaysia.


FUNGSI - Fungsi PB telah pon di akui menjaga 70% kesihatan dan 30 % kecantikan,menjaga kesihatan luar dan dalam setiap wanita yang memakainya.dan PB menjadi pilihan wanita yang mementingkan kecantikan.


PENGIKTIRAFAN - Dalam banyak pakaian dalam pembentukan badan di pasaran,PB telah mendapat pengiktirafan daripada persatuan pakar tulang US dimana ia membantu masalah tulang belakang dengan selamat,hati2 dengan pakaian pembentukan badan di pasaran,di khuatiri boleh menyebabkan masalah tulang belakang.




SUPERBRANDS - Satu-satunya pakaian pembentukan badan yang mendapat pengiktirafan SUPERBRAND atau produk terlaris di pasaran di malaysia.Semakin hari semakin ramai yang memakai dan memiliki PB


INSURAN - Syarikat telah insurankan korset ini dengan insuran bernilai 2.2 juta jika ianya menyebabkan masalah atau menyebabkan penyakit kepada diri pemakainya.Alhamdulillah setakat ini masih tiada sebarang aduan.


BERTEKNOLOGI TINGGI - Setiap inci pada PB ini dijaga kualitinya. Jahitannya dari teknologi US dimana ia tahan regangan dan tidak akan membesar walaupon saiz si pemakainya besar. Fabriknya yang di import dari Jerman yang membolehkan ianya seimbang dengan suhu badan mengikut suhu sekeliling dan meresap peluh serta tidak berbau. Teknologi FIR dari jepun diserap masuk dalam benang dan berfungsi sebagai kaedah rawatan untuk badan manusia. 





JAMINAN - Satu-satunya pakaian pembentukan badan di malaysia yang mempunyai jaminan seumur hidup, jika ada sebarang masalah,boleh hantar ke stokis atau dealer untuk servis dan baik pulih secara PERCUMA.


Rugi kan kalau tak bentukkan badan kita dari awal,rugi jugak yang tak memilih PB sebagai pakaian dalam untuk membentuk badan yang cantik.seriously mmg kesan dalam masa y terdekat jika ladies memilih PB,bkn  sahaja cantikkan badan malah PB berfungsi untuk mencantikkan kulit ladies yer.......
kepada yang masih tercari2 pakaian pembentukan dalam yang sesuai,boleh text dan kol me,rundingan dan pemakaian percuma. hadiah percuma juga menanti anda.

wawa : 013-5218181 / 013-4133342

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...