Saturday 29 September 2012

KEPUTIHAN DAN PB

hye ladiessss....
ce tengok tajuk kat atas tu..wanita memang xlari dari masalah keputihan..xlari juga dari masalah dalaman..
jika diperhatikan mmg ramai y mengalami masalah nie...


Keputihan atau lelehan lendir yang keluar dari faraj wanita ada pelbagai sifatnya dan berbeza di antara seorang wanita dengan yang lain.
Keputihan biasanya berwarna jernih atau kelabu keputihan. Lazimnya, jika keputihan tiada berubah warna kekuningan atau kehijauan bermakna tiada jangkitan.
 jika keputihan bersifat beku seperti susu basi atau berubah berbau hanyir, atau terdapat radang dan kegatalan pada faraj menandakan jangkitan.

Keputihan atau lendir faraj berubah akibat perubahan hormon, perubahan mental, jangkitan, ubatan, penyakit dalaman. Wanita mempunyai kitaran haid yang dipengaruhi oleh hormon.

wanita yang menghadapi masalah ini akan menujukkan tanda2 pucat pada wajah dan sering mengalami keletihan...

caution ladies....
keputihan juga menyebabkan rahim wanita menjadi kendur dan sekaligus menurunkan keinginan hubungan seksual antara suami dan isteri.

Aspek kebersihan seluar dalam dan miss v kita jgn di abaikan..Keputihan sng terjadi kerana kurangnya penjagaan kebersihan miss v yerrr.....



Ladies y mengalami keputihan y dinyatakan di atas kena la pakai PB..Dengan pemakaian PB insyalah dapat mengurangkan keputihan dan melindungi miss v kita dr jangkitan kuman jahat..
dan y lagi best dapat membentuk badan supaya lebih cantik..
PB ibarat acuan untuk badan wanita...

dapatkan set anda hari ini...
Anda ada mslah kesihatan dalaman atau luaran..
Jangan malu u bertanya yer..
more info call i yer..013-5212181 (wawa)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...