Sunday 15 January 2012

ANGGUN MENAWAN DENGAN BAJU AJAIB PART 1

hye gorgeous.....today nak sambung cite kurus dan gemuk saya,ramai kawan2 yang tegur badan saya dah susut,dalam tempoh masa yang singkat plak tu...yeyyy seronok betol!!! sekarang masa untuk kembalikan badan saya yang asal masa masuk polis dulu..seronoknya lagi badan saya rasa selesa sangat bila pakai baju ajaib nie,rasa macam dipeluk2 jew..


tu diaaaa...xmuat dh
tak maw tak maw tak maw


nak ke badan mcm nie??? ouchhhh saya tak nak..

baju ajaib nie sesuai digunakan dalam apa jua keadaan,apa majlis yang kita nak p malahan saya pakai baju ajaib pb nie masa bersukan,berjogging,mmg kemas dan teletak elok ms b dan ms p saya,hihi..kenapa saya pilih pb nie??? sebab nya nak jaga badan,nak cantik menawan,nak sihat sentiasa,nak nampak cun dan vogue masa bersanding nanti,haha..nie nak bagitaw baju ajaib nie 70 % kesihatan 30 % kecantikan yerr,dan jaminan seumur hidup,mana nak dapat pakaian dalam ada jaminan seumur hidup?? satu2nya ialah baju ajaib pb...kurus,cantik dan sihat itulah motif saya memilih baju ajaib nie..
yang pastinya nak jaga bentuk badan dari muda,masa anak dara kena jaga,nanti dah kawen pon kena jaga lebih,tak kan nak biar orang panggil kita makcik kan?? tak kan la nak cik abang sayang kita lebih muda dari kita?? omg!!..tak nak umur muda badan dah tejojol sana sini...kalau kita tengok nenek moyang kita dulu mana ada yang gemuk,semua slim2 je sbb dulu dorg hari2 pakai bengkung..pinggang pon ramping kalah anak dara..yela muda2 la kena jaga kan.

mehh kita tengok pemilihan pakaian dalam yang salah boleh menyebabkan : 

  • lengan bertambah besar
  • lemak dan sekitar badan dan bawah ketiak
  • lemak di perut dan belakang badan
  • pinggang yang tidak berbentuk
  • paha yang besar
  • pinggang bertambah lebar
  • bonjolan di perut
  • pinggul yang lendut dan lari bentuk

jadi,kena pakai baju dalam ajaib nie supaya simptom kat atas xla jadi kan,xde yang lebih2 kat sana sini,tersangat lah rugi kalau tak pakai,sihat luar dan dalam tu yang penting..cantik luar dan dalam lagi penting..cukup setakat nie,next entry part 2 lebih detail lagi yer tentang apa yang terkandung dalam baju ajaib nie..see yaaa......sebarang info boleh contatc me ok..

wawa : 013-4133342

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...