Saturday 14 January 2012

PERUBAHAN DALAM 2 TAHUN

Hye semua...today nak citer pasal saya dulu dan sekarang,perubahan dulu dan perubahan sekarang,cantik dulu dan cantik sekarang,wowwww!!! dalam masa 2 tahun kehidupan,kesihatan dan kecantikan semuanya berubah.. dari kurus ke gemuk,lepas tu gemuk ke kurus semula..yeyy!!! so,let's start now...kalau pandai cari la perubahan pada gambar2 saya nie yer...

pic nie masa awal tahun 2010
berat masih maintain,masih boleh pakai kebaya


tengok nie..
sape cakap saya kurus??
haaaa nie buktinya,penat cari dalam koleksi gambar badan2 gemuk taw..
masa nie pertengahan tahun 2010..
badan saya mula naik bulan julai 2010
nak taw time nie berat berapa?? 79 kg taw...ambikkkk





oleh yang demikian,masalah ini berlarutan selama setahun setengah..dengan selamber nye saya membiarkan badan naik dengan begitu gembiranya..huhh ayat jaga hati..


and now...the latest picture




dapat cari tak kat mana perubahan diri,badan ataupon wajah saya???
dalam tempoh masa tak sampai 2 bulan saya dapat turunkan berat badan sebanyak 8 kg..
taraaaaaaa.....
inilah rahsianya...


premium beautiful,lactolite,bio ever dan maharani
4 produk yang sangat berkesan,produk yang sangat laris di pasaran dan kualitinya dijamin..
saya dah cuba,saya dah pakai semuanya..memang sangat menakjubkan,kecantikan luar dan dalam terpelihara..dan macam2 permasalahan wanita dapat dirungkai dengan produk2 nie...
apa kelebihan produk2 nie saya akan ceritakan di next post yer...
yang pastinya kita kena atasi semuanya,luar dan dalam seusia muda,jangan nanti umur muda panggilan "makcik" menghantui kita...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...