Friday 13 January 2012

WELCOME!!! I'M A NEW BLOGGER

Assalamualaikum semua........



Alhamdulillah hari nie dapat juga saya siapkan blog nie,b4 that saya tumpang blog encik yayang saya,tq ye darling bagi pinjam blog..hihi..so, most welcome to my cute mute blog ( tu pon nak bagitaw ke)..dengan adanya blog nie boleh lah saya kongsikan perihal kesihatan dan kecantikan,sebab semua org kat dunia nie pentingkan kesihatan,kecantikan,awet muda kan tambah lagi org pmpuan,kalau org lelaki pula suka tengok benda yang cantik,tak gitu abang2 kat luar sana?? dengan kesihatan dan kecantikan juga saya boleh merubah kehidupan,itu saya akan kongsikan di post lain yer...juga kisah mengenai pahit manis kehidupan,ini pon kemudian okeyy... diharap sedikit sebanyak dapat lah input untuk kita semua...saya mengalu2kan komen dan cadangan sesiapa saja untuk penambahbaikkan blog nie..don't forget to follow my blog and add me on muka buku okeyyy...thanks to all my mentor dalam akdemi taipan sbb kasik support untuk pembukaan blog sy nie (ayat tah ape2 dia nie,haha)...dan xpecially untuk adik saya si uze amin dan en yayang muhamad syukri atas pendapat dan idea untuk blog nie...thanks and lovesssss u ols...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...