Sunday 15 January 2012

ANGGUN MENAWAN DENGAN BAJU AJAIB PART 2


jumpa lagi,wink wink!!!! nak sambung part 2 tentang baju ajaib nie yer...mempersembahkah!!!

taraaaaaaaa.......!!!!
pakaian dalam ajaib premium beautiful....
   

Pakaian dalam yg direka khas utk kaum wanita masa kini. Direka khas berdasarkan kajian drpd bidang perubatan, bidang estetik, bidang pengajian lemak, bidang ergonomi oleh pereka bentuk pakaian dalam yg profesional.


Kadar penyerapan yang baik & sesuai utk pemakaian seharian serta merupakan pakaian dalam yang blh dicuci dan tahan lama.
Mempunyai kuasa regangan dalam semua hala yang dapat diregang sehingga 360 darjah mengikut pergerakkan badan tanpa mengubah reka bentuk asalnya
Sinar infra merah jarak jauh dapat menambahkan kekenyalan & ketegangan payudara serta menggalakkan pertumbuhan payu dara.
jaminan seumur hidup kepada pemiliknya,segala kerosakan boleh dibaiki dan dipakai semula..
kan dah cakap rugi kalau xpakai baju ajaib nie...so,tengok pulak part2 baju ajaib nie
LONG BRASSIERE

Mempunyai 3 kpg jahitan cawan coli berstereoskopik yg dpt menolak ke atas, menyokong menetapkan kedudukan payudara

Mempunyai rawan keluli yg berfungsi untuk menetap & mengukuhkan kedudukan payudara.
Rekabentuk yg berkuasa tekanan & regangan berganda di bahagian depan dapat menyelaras perut yg menonjol serta meningkatkan kontur payudara.

2 batang keluli berfungsi utk menyelaras & membentuk kontur badan.
Reka bentuk yg berkuasa tekanan & regangan di bahagian belakang dapat menyelaraskan lemak yg berlebihan.

Bentuk "U" yg direka khas pada bahagian belakang coli dpt menonjolkan kontur badan yg menarik.

Perhiasan berlian berbentuk rama2 menonjolkan keunggulan produk,3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yg sesuai

LONG GIRDLE
32 keping jahitan stereoskopik yg menggunakan teori tekanan utk menumpu kembali lemak yg tersebar ke tempat asal.


Reka bentuk di bhg pinggul yg unik dapat memperbetulkan punggung yg kendur & membentuk kontur pinggul yg lbh menarik.


Membahagikan garisan di bahagian peha & pinggul, menumpukan lemak yg berlebihan di paha ke dalam cawan pinggul & seterusnya menghasilkan kontur pinggul yg menarik.


Kapas yg ditambah pd bhg dalam seluar dapat memperbaiki kontur pinggang agar kelihatan lebih ramping.


Perhiasan berlian berbentuk rama2 menonjolkan keunggulan produk.


Mampatan yg tetap ke atas abdomen pd seluar di bhg perut dapat memecahkan lemak yg berlebihan & menyelaraskan perut yg menonjol.


Reka bentuk yg menggunakan kuasa tekanan dpt menyelaraskan lemak di bahagian dalam & luar paha, membentuk kontur kaki yg cantik.


Penggunaan 2 lapisan kain kapas yg berongga membolehkan peredaran udara yg baik & selesa dipakai. Ia direka khas utk bahagian sulit kaum wanita.


Penggunaan renda (lace) yg fleksibel dpt mengelakkan pakaian dalam daripada tergulung akan menghasilkan garisan2 di bahagian paha.

WAIST NIPPER
Mempunyai 7 batang keluli y dpt menyokong bahagian pinggang & mengukuhkan tulang belakang seterusnya memperbaiki postur badan.

Rekabentuk ergonomi yg unik dapat menyelaraskan lemak pd bhg pinggang ke bhg dada & pinggul, seterusnya menghasilkan kontur badan yang menarik.

Benang yg diimport dr Jepun membantu membentuk kontur badan yg menarik.
Rekabentuknya yg fleksibel dpt memberi kesan yg memuaskan berdasarkan bentuk bdn seseorang.

3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yg sesuai.Perhiasan berlian berbentuk rama2 menonjolkan keunggulan produk.

lepas pakai baju ajaib nie,badan kita boleh cantik macam dia nie
perasan tak kat badan dia??
rozita cik wan pon pakai baju ajaib taw....

banyak sangat kelebihan baju ajaib nie....setiap wanita mesti ada satu supaya badan kita cantik,kesihatan diri terpelihara dan badan kita tetap kat situ,xmaw jatuh2...saya sendiri pon sihat dan turun 8 kg berat badan dengan baju nie,rasa perubahan pada kesihatan sebab dulu saya ada migrain yang agak kuat,bila konsistan pakai baju nie alhamdulillah hilang sampai la sekarang..rugi para wanita yang tak pakai (terutama yang dah kawen)kompom lah semakin hari semakin sayang..

ok olssssss,nanti kita sambung dalam part 3 pula yerr...ada berita baik,kat sini saya nak bagi special gift pada sape yang nak pakai pb,rundingan dan percubaan percuma sangat dialukan..sape2 berminat dengan baju ajaib nie boleh la sms atau call.saya..

wawa : 013-4133342


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...