Wednesday, 24 October 2012

PENCARIAN MODEL PB QUEENS

FUN,FIT AND GORGEOUS....


ALHAMDULILLAH...sambutan terhadap PB QUEENS CLUB sangat menggalakkan..ramai y dah mula menjaga penampilan diri dan kecantikan..yelah kalau nk sihat luar dalam kena lah sihat dulu..mmg sesuai dgn moto dan visi pb queens untuk mencantikkan dan meyihatkan badan gojes2 kat luar sana..jgn ckp psl bdn org lain,dulunya saya pn malas nk jaga badan nie..bila diberi pendedahan tntg pentingnya kesihatan dalaman barulah terbangun dari lena y panjang,ohhh aku mesti cantik walaupn kerja aku kerja y lasak...huhhh!!!! lasak lah sgt,LOL


1st photoshoot...weeee

dulu i xmcm nie...xreti bergaya mcm nie,baju mcm nie pn xpernah ada dl..xreti nk make up gojes2 nie..owwww make up by myself yer..hihi









bergembira tepuk tangan sama2...heyyy!!!
cantik menarik dan sihat..cantik dan bergaya..
seriously sejak adanya dan bersama pb queens club i rasa cm retissss u..bergaya,berjaya dan cantiksss sakan...
perubahan dr semua segi tu tersangat lah banyak..
well,sape y xnak cantik kan..
jomsss,next photoshoot
tarikh : 3 nov 2012
masa : 8.30 pagi
tema : electric blue + yellow mustard
tempat : safira country club,seberang jaya
ok walau dh banyak kali tetap nk bgtaw free..heee
so,apa pilihan anda?? semuanya u olsss y decided...
but for join pb queens club xpyh pikir byk2 la..sbb sgt besss n berbaloi...
sape nk join pb queens club cpt2 call yer..
013-5218181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...